ناظمی و ویسی در نشست مطبوعاتی پس از بازی داماش و استقلال خوزستان

 

 

افشین ناظمی:از تعطیلات لیگ برای کسب شرایط بهتر تلاش می کنیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،افشین ناظمی و عبدالله ویسی سرنربیان داماش گیلان و استقلال خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم شرکت کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند

افشين ناظمي سرمربي داماش گيلان پس پایان بازی در این کنفرانس گفت: بازي بسته اي که استقلال انجام ميداد باعث شد تا ما نتوانيم بازي هميشگي مان را ارائه کنيم و از طرفي متاسفانه بازيکنان هم احساسي شده بودند و از فرصت هاي انگشت شمارمان نتوانستند استفاده لازم ببرند.

ناظمی در خصوص رضا مهدوی کاپیتان داماش و امادگی وی گفت:رضا مهدوي چند وقتي مصدوم بود و بايد بازي کند تا آماده شود،رضا مهدوي پيش از مصدوميتش يکي از دونده ترين بازيکنان تيم مان بود و مقداري زمان مي برد تا کامل آماده شود. اميدوارم با توجه به تعطيلات بتوانيم هم به لحاظ بدني و تاکتيکي و روحي روي تيم کار کنيم تا از نظر تیمی در شرايط بهتری قرار بگيريم.

سرمربي داماشادامه داد: ما بر اساس تاکتيک تيم حريف بازيکنانمان را انتخاب مي کنيم و برنامه ريزي مي کنيم. ما در طول هفته تمرينات و آمادگي بازيکنانمان راهم درنظر ميگيريم . ضمن اينکه ترکيب بازي تراکتور در برخي نقاط به اين دليل تغيير داديم که بعضي از بازيکنانمان مصدوم يا محروم هستند .

ناظمی در خصوص نتایج اخیر داماش گیلان گفت: ما در بازي با راه آهن هم مستحق شکست نبوديم و روي يک حادثه و بازي مستقيم در آن بازي گل دريافت کرديم. من فکر مي کنم 20 توپ ديگر هم در آن صحنه به بازيکن تيم مان مي خورد به درون دروازه نمي رفت.

همچنین عبدالله ويسي سرمربي استقلال خوزستان در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: تقريبا تيم داماش بهتر از ما بازي کرد اما حق دو تيم تساوي بود؛ ما هم از نتيجه مساوي راضي هستيم.

وي ادامه داد: از نتيجه مساوي راضي هستيم اما اين بدين معنا نبود که به دنبال پيروزي نبوديم و اين را از تعويض هايمان هم مي توان متوجه شد. در 10 دقيقه پاياني هم شيوه بازي را براي تساوي انتخاب کرديم چراکه اين يک امتياز بدردمان مي خورد و اگر اينطور نبود شيوه بازي مان هم به اين شکل نمي شد.

سرمربي استقلال خوزستان در باره هواداران داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت و چگونگی رفتار تماشاچیان گفت: مردم رشت همواره به من لطف دارند و من هم آنها را دوست دارم. تماشاگران رشت واقعا هواداران با معرفتي هستند و همواره تمام تيم ها را مورد تشويق قرار مي دهند به تيم حريف کاري ندارند. البته اختلافاتي با هم استاني ها خود دارند که اگر اين قضيه هم درست شود بهترين تماشاگران دنيا رشتي ها هستند.

وي ادامه داد: من پيش از بازي هم به بازيکنان تيم مان گفتم که نگران تماشاگران نباشيد و جو سالمي بر استاديوم حاکم خواهد بود و آنها فقط تيم خودشان را تشويق مي کنند که اين حرف من به اين ترتيب اثبات شد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : شنبه 12 مهر 1392 ا 22:55 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.